Toen ik deze blog in 2017 begon, was mijn doel om de verhalen en ervaringen van slotenmakers te delen. Dat is waar ik begon, de verhalen van hoe mensen kregen hun sloten veranderd, hun fietsen gerepareerd, hun fietsen gerepareerd.

Veel mensen vragen me waarom ik ervoor kies om deze verhalen niet te delen, vanwege het potentieel van de situatie en de hoeveelheid publiciteit die het zou vergaren als iemand naar voren kwam met een soort van informatie. Het korte antwoord is omdat ik mensen niet wil wegjagen. In mijn eerste post, schreef ik over mijn ervaring met een fietsslot toen ik 14 jaar oud was, en wat was het verhaal. Sindsdien heb ik die gesprekken voortgezet. Wat er daarna gebeurde is het verhaal van een paar jaar later en de reis die ik volgde. Ik heb het over toen ik voor het eerst een fiets had en ik besloot om mijn fiets te veranderen. Het was een fiets die ik had gekregen voor het enige doel van het hebben van een slot.

Mijn vader zei altijd dat ik niet aan fietsen, fietsen moest denken. Ik ga niet denken aan fietsen, alleen fietsen. De fiets is niet belangrijk; de fiets is de fiets.

Je hebt geen fiets nodig om in Amsterdam rond te komen, het is zo simpel als wandelen. Wanneer u op een parkeerplaats komt, is er meestal een fietsenrek aanwezig; er zijn twee voor elke straat. Wanneer u parkeren in een ruimte waar er andere mensen, er is meestal een klein gebied waar ze hun fiets op kunnen zetten. Als je over een pad voor een parkeerplaats rijdt, kun je waarschijnlijk in die ruimte staan totdat iemand op een fiets slachtoffer wordt. Je zelfs langs het pad rijden, stoppen om je fiets op te halen en terug te rijden naar de voorkant waar je geparkeerd staat.

In sociale media vind je me op twitter, Facebook en Instagram (ik host ook mijn eigen YouTube-kanaal) en op het YouTube-kanaal Van BicyclingLocks, waar ik ook het originele artikel heb gepubliceerd waarop dit bericht is gebaseerd.

Mij wordt vaak gevraagd hoe we de fiets op slot doen als we maar één fiets hebben. Het korte antwoord is dat het afhangt van het type slot dat we gebruiken. Het fietsenrek op mijn eigen fiets is heel eenvoudig en eenvoudig is niet altijd het juiste woord. Er zijn twee belangrijke soorten fietssloten, het fietsrekslot en het fietskabelslot. In de meeste gevallen van fietsslot wordt het slot bovenop de fiets geplaatst en door de ketting vastgezet. Het slot is normaal gesproken een stalen kabel of een veerkabel. De ketting, die vaak een elektronische of elektromagneet is, wordt met twee schroeven aan de fiets bevestigd. Het fietsslot is een mechanisch apparaat dat zich op de fiets bevindt. Wanneer het slot wordt geactiveerd, wordt de fiets vergrendeld met een van de twee schroeven.

Ik ben geboren in Nederland in 1985 en verhuisde naar Canada in 2000. Toen ik jong was woonde ik in Nederland met mijn ouders en mijn broer. Als kind deed ik veel fietsen en was ik gefascineerd door sloten. Ik wilde ook meer weten over sloten en hoe ze worden gebruikt, en ik begon te sluizen onderzoek zodra ik in staat was. Toen ik dit deed, begon ik in de beveiliging en lockmaking te gaan. Ik werd ook een security instructeur voor lokale scholen. Ik begon te zien welke problemen zich voordeden met fietssloten, en ik besloot om wat tijd te nemen om te kijken naar de geschiedenis van fietssloten.

In de jaren die volgden, leerde ik hoe fietssloten werden gemaakt, en ik leerde over de verschillende fabrikanten. Ik vond dat de meeste fietssloten zijn gemaakt met behulp van een methode van doublelocking. In een doublelocking methode, twee stukken metaal zijn gemaakt om te passen in hetzelfde gat. Tussen de platen wordt een metalen plaat geplaatst en bovenop de platen een schroef geplaatst.

Waarom ik dit doe

Mijn passie zit in de fietsindustrie en ik denk dat ik een vrij uniek perspectief en inzichten heb om van alles een goed slot te maken. Bijvoorbeeld: Ik weet dat er een aantal grote en innovatieve sloten in de markt, maar ik ben nog steeds voortdurend op zoek naar degene die me gelukkig zal maken vinden. Dus ik probeer om meer specifiek te krijgen voor hoe je een fietsslot en de specifieke use cases moet u ervoor zorgen dat het slot perfect past. De blog richt zich op fietssloten en fietsslotfabrikanten. In deze blog probeer ik je de beste sloten te geven die beschikbaar zijn. Als u op zoek bent naar iets een beetje anders dat is ook over fietsen en een beetje anders dan de gebruikelijke sloten dan moet u controleren mijn andere blog.

Hoe zit het met mij?

Ik ben grafisch ontwerper van beroep en een liefhebber van de mooie dingen.